Wednesday, June 15, 2011

R.I.P AMIERUL HAKIM a.k.a MR.A :'(

okayyy,i was stared at my phone after i received a call from NAZIF.
he said that mirul's already gone.
i was like gone where?
then he said that mirul is DROWNING this morning.

not a WORD came out from my mouth afterwards,
and i quickly sent a MSG to syafiqah,ena,umie,rose and effa.
my heart was like CRUSHED into million piecesss.

i quickly dialed mirul number.first,no answer!
then i call again,and again and again.
thank god,someone is answering,
i said, "boleh cakap dgn amierul?"
then the lady said, "amirul xde.ade kematian dkt rumah die"
then tears burst from my eyes.
no more jewels that i was falling in love with.
i felt this pressure building up behind my nose,like i was going to cry!
and i can't help it.

THE PRECIOUS JEWELS!


Assalamualaikum semua,
kali nii,fera ingin luahkan semua benda yg terbuku di dalam hati.
Seorang lelaki yang bernama Amierul Hakim telah pulang ke rahmatullah
pada 15/6/2011 jam 8.30 pagi td.
Arwah seorang kawan yang baik,arwah jugalah yang membuatkan fera berubah.

Arwah pernah berpesan :-

" Bila kau bergelar DAIE kau wajib sedar. Bahawa jiwamu xboleh selamanya REMAJA. "

Arwah juga pernah menghantar sms :-

" Sabda Rasulullah SAW : Celuplah jarimu kedalam air laut. Air yang menitis dari jarimu adalah nikmat dunia. Baki air laut yang terbentang luas itulah nikmat syurga "

Sesungguhnya kebahagiaan itu tidak akan datang tanpa kesabaran dan keinsafan. Semoga Allah menjadikan sesuatu yang pahit itu sebagai nikmat yang menyenangkan

Inilah kata2 arwah yang masih sebati dalam ingatan fera.
MR.A yang berjaya menambat hati fera ialah Allahyarham Amierul Hakim Mustafar.
ALLAH SWT lebih sayangkan arwah.Baginda telah menyelamatkan arwah dari dunia ini.

Semoga arwah ditempatkan dalam golongan2 orang yang beriman

12.4.1992 - 15.6.2011

BISMILLAHIRAHMANIRAHHIM

YA ALLAH,DARIPADA MU KAMI DTG,
DAN KEPADA MU KAMI KEMBALI,
ENGKAU TEMPATKAN LAH HAMBAMU AMIERUL HAKIM MUSTAFAR,
DALAM KALANGAN ORANG2 YANG BERIMAN.

AMINNNNN.

I LOVE YOU AMIERUL HAKIM :)

always do ♥

2 comments:

Anonymous said...

salam fera.
first of all, aku mmg x knal kau, cume aku slalu nmpk name kau dkt fb aku sbb mutual fren kite agk ramai, n this is my first time reading ur blog, n i realised tht u r truly in love with mr.A, aku mmg sedar kehadiran arwah dekat kmph tuh sbb he's really good looking, he's smart, n hv a very nice personality. xde sape yg x sedar kehadiran die dekat sane kan. yeah, surely no one can replace him. cume nk ckp, be strong girl! doakn dia dkt sana. n u must move on with ur life. based on ur entries before, die mmg da byk ubah hidup kau, so stay with those changes, dan jd org yg lebih baik. maybe u r fated to be with someone better than him. sesungguhnya Allah itu lebih mengetahui apa yg terbaik utk kita. jgn sedih sgt n gud luck for ur life :D

-kawan-

Fera Zaemri said...

wassalam to who u are.thanks for the comment!first of all,aku xpernah jatuh cinta dgn arwah.pada mulanyaaa,aku hanya tertarik dgn beg arwah.dan ade suatu ketika,arwah senyum kpd aku,melalui snyuman itulahh yang menarik aku untuk berkenalan dgn arwah.arwah byk beri aku nasihat and msg2 ttg islam.pendirian arwah yang kuat ttg islam dan cintanya trhadap islam yang merubah aku.selama nii,aku xpernah jmpe insan sebaik arwah.terima kasih kawan :) semoga hidup kau dirahmati walau dimana kau berasa :D