Monday, November 7, 2011

SIAPA XTERASA MMG JIWA KENTAL KANNN?


tipulaaaa kalau aku kata aku xterasa kann?
yelaaaa,sbb Along dpt pg Australia sume time dpt Dekan.
time aku DEKAN dkt MATRIK dulu xdpt ape2 pun.

anak mana xterasa kalau diperbandingkan?
if different field of study pun,
matriks sama jeaa dgn asasi,
sama LEVEL dgn diploma what?
just ADVANCE jerrr.

kalau tau,xpayah masuk MATRIKS dulu pun xpe.
terus kahwin,lg senang :'(

nak dpt BLACKBERRY pun main payah,
ALONG skejap jerrr dpt.
lebih kan laaaaa ALONG tuuu,
die kan anak SULONG.
apa die minta,semua senang jerr nk dpt.

fine,bile time aku,
nnt laaa,tu laaa,ni laaa.
account lain dgn science stream.
sng laaaa nk score,
salah aku kerrr if aku dpt matrik?

nak buat mcm mne?
dah bukan rezeki,
ckp senang laaaa tutup buku lama,buka buku baru,
time birthday,cepat jerrr ALONG dpt BB,
aya?tunggu dh nak 20tahun bru nk dpt.
aya faham,sape laaa aya niii

No comments: