Wednesday, August 25, 2010

ASS-HOLE!!!!

this time,i write in MALAY pple!!!

kepada yg BERBAHAGIA cik 'B'

aku xpernah rase benci kat seseorg seperti mana aku benci dkt kau!!
aku xtau ape salah aku dgn kwn2 aku smpai engkau jd sedemikian rupa.
busuk hati dr bangkai kau tau x!!!
if kau yg betul,asl kau takut nk face-to-face dgn aku??
xberani keee???

ape masalah kau sbenarnyaaa??
nk gaduh meh laaa!!xpyh smpai nk ngadu kat felo.
PENAKUT NK MAMPUS!!!
bodoh,mak bapak kau xajar apee??
patut laa kau ckp xde bdk nk kwn dgn kau,
perangai kau tu BUSUK sgt!!indah khabar dr berita org ckp kau tau x!!
muke buruk,hati lagi buruk!!
kau tu,hati busuk nk mampus.aku xtau mcm mne ade lelaki boleh suke kat kau.
atau kau yg buat cerita.

PLEASE LAAAAA!!
if betul lelaki kat kelas kau tu trkejar2 kn kau,
dh lame dorg mintaa cple ngn kau.
xde kau trcongok sorg2!!kau fikir bdk2 kelas kau suke kat kau keee??
fyi,kwn2 kelas kau laa TIKAM BLKG KAU!!!
puiiiii!!!

2 comments:

aku_slamber said...

aduhai Fera...
banyak sekali yang terjadi kat ko semasa di tempat belajar Pahang.
rilek sudah dan jangan tenson.
aku pun dah lalui semua tu sebelum ni.
ko kena belajar handle kit emosi dan rohani ko tau.
jangan diikutkan sangat panas baran tu.
orang 'B' tu cumalah sekadar hiasan si 'dulang' yang jeles gila mati ngan ko. kan ko cute orangnya.
macam aku dululah, ada lah sikit ter' perasan' cute. sebelum ko jadi member aku.
pi aku tetap boleh terima pandangan, komen ko.
cume bagi orang sebelah pantai timur ni, mereka fikir yang mereka lagi "bagus" sikit daripada dak bandar. -jangan tersentap ya, doy!-
aku just bagi pandangan ajer.
fera, ko jenis open minded kerana ko dah didedahkan dengan dunia bandar. so, bila ko bertemu dengan dak 'B' ini, macam nilah jadinya...
so, ambil pengiktibaran daripada apa yang terjadi.
Yang penting, ko tumpukan pada study ko dan aku percaya yang ko dapat buat terbaik untuk pelajaran ko. abaikan dulu perkara yang remeh dak 'B' tu.
INGAT! MAKIN KAU LAYAN, MAKIN DAK 'B' TU SUKA, DOY.
PAPEPUN, PEACE NO WAR!!!!! N AYU SLAMBER
-Lau rajin, singgahlah blog aku...-

http://akuslamber.blogspot.com

Fera Zaemri said...

ayu,aku xlayan pun.cume nek mnyampah weyhhh!and fyi,bdk tuu dh xde.so,aku MERDEKA akhirnyaaaaaa :) btw,sorry laaa mse tu xsmpat nk wish kau.hihihi ;D