Friday, September 16, 2011

nothing much I think?

currently I'm listening to "Dije Adios" by Erreway :D
I love the song very much,
it's about last goodbye :')

every time when this song is played,
my mind was thinking only thinking about him.
why I didn't grab my chances while I can?
I have a message for him,

"Assalamualaikum awak, saya dah selamat masuk ke UiTM.
Saya dapat tau yg awak berjaya ke UTM.
TAHNIAH awak, saya bangga akan kejayaan awak :')
Saya xtau nak kongsi kebahagiaan saya dgn siape lagi.
Dulu saya selalu cerita dekat awak, walaupun kalau awak xsudi nak dengar,
awak dengar jugak. Kadang2 tuu saya terbabas dari topik kan?
hihihihihi :D
Bila laaa saya boleh menziarah kubur awak yeaa?
Saya sangat2 merindui awak, setiap kali lepas semayang, saya doakan ketenangan awak disana.
kadang2 tuu kalau rezeki saya, saya bermimpikan bertemu dengan awak.
Dimana saya dapat luahkan semua benda yg terbuku dihati saya :)

SAYA SAYANG AWAK SANGAT2!

sayang saya kepada awak nii bukan mainan atau sebarangan,
ini ikhlas dari hati saya, saya tidak pernah menyayangi seseorang lelaki pun mcm saya menyayangi awak.
Terima Kasih kerana hadir dalam hidup ku ini.
Salam "

p/s; Ya Allah, hambamu ini ingin mengucapkan beribu-ribu jutaan terima kasih,
kerana Engkau telah menghadiahkan ku seorang lelaki yang tidak pernah lekang dari ingatanku.
mungkin dia adalah WALI-MU untuk membimbing dan memimpin ku ke jalan yang benar.
TERIMA KASIH YA ALLAH :)

I wish you were still here,
but ALLAH knows what's best for you my dear.
hopefully I can meet you in the better place,
where all Muhammad's race will be gather :)

No comments: