Sunday, November 23, 2008

continue first week of holiday :):):)

orange juice.
my drink!


d dessert!
delicious!yummy!

******************************************

(actual date:15 november 2008)

that night,my mom brought us to have a dinner with her friend.
ramai gak laa her friend.there,we're the noises pple laa.
coz there's about 20 pple i think at our table.mkn besar laa ktorg dat nyte sampai my jeans pown dh ketat.hahahahaha.prut full sgt!

my mom ordered udang masak butter,kari kepala ikan,ketam masak cili api && many more!
easy to say dat nyte ktorg mkn sampai lebam!hahahahahaha.
after eating,me n my sis ape lg.kebas camera n posing laa.
hahahahahahaha.

after we all done eating,its tyme 4 us to get back to d hotel.
then suddenly i kene asthma attack.
panik ktorg cari klinik coz i can't breathe maybe sjuk sgt kowt.
then,cari laa hospital coz mnew ade klinik yg open at midnight aite?
then,ktorg jumpe laa medical ape ntah.
klaka gak laa.coz dr dye chinese.
dr nie mcm bluurr sket laa.then i knew pkai neibuleizer (btol x eja?)
lega sket laa dada nie.then mlm tuu,tido x pkai air-cond laa.
my lil bro mgamuk coz pnas.hahahahaha.then my mom bkk la air-cond yg pling pnas laa suhu dye coz of my asthma,sian my bro x dpt tdo dgn air-cond.

next morning,we have a breakfast at d hotel.
oke jgk laa mknan dye.i pling ske pancake dye laa.not too hard nor too soft.
hahahahahaha.then, i ate some bread.nice actually!
then my bro nk pg swimming.x abes2 swimming.
then me n my sis pon join sekaki.hahahahaha:p

overall,the holiday in jb was fun!

:):):)

2 comments:

Kami Yang Rock said...

WAH!BANYAK JALAN2 KO YE..KO G MANE NIE??CUN2 JE GAMBAR YANG KO TANGKAP..IKAN2 TU JE LA YANG CU..HAHA

WEI SKODENG2 LA BLOG KLAS AKU...PASTU KO BAGI LA COMMENT SKIT

CHOW!-AYAM

TATA BUDAK CUTE..

Kami Yang Rock said...

POSING MAUT KO...TAPI CUTE..HEHEHEHE